Ce faci, ca fata, daca vrea unul sa te violeze?
Postat la 22 May 2009. 7 comentarii... Comentarii
Eu, de obicei, ma gandesc mult la multe chestii, aberatii sau nu. Cand eram mic ma intrebam si imi imaginam cum ar fi sa mergi pe apa sau, cum ar fi sa stii sa zbori etc... Visam mult si, inca o mai fac.
Eh, gandurile astea au disparut cu timpul si au aparut altele in loc. Acum o vreme am stat si m-am gandit ce as putea face daca as fi in locul unei tipe fara aparare fizica [o fata nu poate produce prea multe daune dintrun pumn, decat daca e sportiva... daca e boul mai sado-maso e postibil chiar sa-i placa si sa aprecieze gestul], pe o strada laturalnica, fata in fata cu un violator.
Staful numarul 1 este sa-ti pastrezi luciditatea, sa nu disperi, sa gandesti in cel mult 3 secunde ce poti face. Sfatul numarul 2 este sa te gndesti ca orice ai face trebuie sa fie decisiv. Care sunt posibilitatile?
1. Cea mai proasta idee este sa-l ameninti. Sa-i zici ca "daca te atingi de mine vei lua bataie" e un fel de masaj pentru un scaun.
2. O idee mai buna dar mult mai jalnica este aceea de a-i explica [,] ca nu e bine ce face... Ai sanse 1 din 199 ca el sa fie educat in spiritul asta... dar priveste partea buna, ai!
3. Sa gasesti un moment in care sa fugi e o idee buna, dar problema e sa ai unde. Adica, daca mai ai 10 metrii pana la civilizatie, unde "o sa-i fie greu" sa te raneasca DA, e ok... dar daca ai o alee de 120 de metrii in fata cred ca ai sansele egale cu cele de la punctul 2. Oricum, nu e ceva decisiv, ca e posibil ca locul ce tu-l consideri ca "civilizatie" sa fie mai pustiu ca aleea de unde ai plecat.
4. Sa incerci sa tipi cat poti de tare e o idee proasta pentru ca: iti vei lua o palma gratuita [sigur isi va dori sa taci si sigur nu te va ruga frumos] si, eventual, vei fi amenintata cu-n cutit sau stransa de gat destul de serios.
5. Poti sa te folosesti de "abilitatile" unei femei gen "inger demonic", care are mutra gingasa si umila si ganduri intunecate ca iadul... si sa te prefaci ca-ti place de el dupa care sa gasesti cel mai bun moment in care sa-l lovesti. Mie asta mi se pare cea mai buna si practica idee dar e nevoie de foarte multa stapanire de sine. Poti sa-l lovesti intre picioare sau sa-i bagi degetele in ochi [ciudat, dar practic] dar exista o problema: orice ai face, fa-o bine pentru ca sansa 2 e inexistenta.
6. Poate suna stupid, dar te poti sacrifica pentru societate, si pentru tine. Sa-i propui sa-i faci sex oral si sa-l lasi fara obiect... da, sa-l musti de tot, sa-i scuipi ce ai strans in dinti. Sacrificiul e enorm, dar si avantajele: 1. nu te mai poate viola, ca nu are cu ce si 2. nu va mai putea viola pe nimeni... din acelasi motiv.
Acum, daca as avea "posibilitatea fantastica" de a ma pune in locul unei astfel de tipe, cred [99%] ca voi alege varianta 5. La fata locului cred ca e foarte greu sa te mentii lucida.
Sper sa nu-mi iau bataie de la violatori pentru sfaturile pe care le-am dat
si, cel mai mult sper sa nu fie nimeni pus/pusa in astfel de situatie. Take care!
Pareri peste opinii... Comenteaza si tu!
postat de Barbosu Eugen la 22 May 2009 » nota 4
"Eh, gandurile astea au disparut cu timpul si au aparut altele in loc"
Gadurile cele adolescentine fura inlocuite cu adevarate spasme ale firii, ce ar face gelos pana si un Cioran. Lol? Ai ganduri numa "una si una".
Sa purecam asadar subiectu.
Varianta 1: exista amenintari si amenintari. Daca il ia cu morti si dumnezei intr-o maniera aprig-eleganta il poate pune pe ganduri, si atuncea asta o sa scoata Kafka de la naftalina sa vada unde-i buba.
2." Ai sanse 1 din 199 ca el sa fie educat" . Lol? N-ai...
3. "Where are you hiding, little girl?" (Serenity, 2005). La ceva mai obvious ca fugitu ii frate cu alergatu nu te-o dus mintea? Let mi guess, ai vrut sa nu scapi nici o posibilitate. How about sa fii atat de abil sa transformi un posibil viol intr-un act caritabil la adresa nasatisfacutei?
4. "stransa de gat destul de serios"? Jignesti violatorii..
5. "Poti sa te folosesti de "abilitatile" unei femei gen "inger demonic", care are mutra gingasa si umila si ganduri intunecate ca iadul... si sa te prefaci ca-ti place de el"
Io zic sa-ncerci sa te si legi singura, asa sigur n-o sa banuiasca nimic. Si daca tot esti legata, lasa-l sa si profite si ajuta-l, in limita indisponibilitatii, si pastreaza in gand dezacordu'. La despartire cere-i intalnire pe data viitoare. Nici prin cap n-o sa-i treaca agresorului cat esti de impotriva.
6. Trecand peste faptul ca iti place sa precizezi ce se intampla daca indragostitul nu mai poate sa intample -daca nu mai are, nu mai poate, zici tu, io zic ca asta l-ar face mai psihopat -trebuie sa fie o tipa foarte data dracului sa fie in stare sa...dezmembreze (?) de fapt nici nu stiu daca ii posibil. De unde dracu din filme de mana a treia ti-ai scos-o ideea asta? Poate violatoru nu-i pervers si vrea numa' sex normal si orizontal.
Concluzia: cam vorbesti in papura. Momentele tale de imaginatie insa-s magnifique. In loc de "take care", which is close to "suck my dick", ai putea recomanda norocoaselor sa poarte la ele spary-uri paralizante sau dracie din aia ce curenteaza, ca estem. Dar pentru ca ele nu vor si iubesc viata la risc, explica: doar in cazuri de viol major.
"sper sa nu fie nimeni pus/pusa in astfel de situatie" incerci sa fii subtil? Speranta ta i violata in fiecare zi, undeva prin lume.
In incheiere sa-ti eplic latura animalica a aspectului, prin simplul fapt ca comentez, aridicandu-ti oleaq valoarea blogului..
Mai nouu de cand cu emanciparea secsuala, pe iele le strabate dorinta de sex dur, in anumite limite. De ce crezi ca in societate E alege pe aia ce vorbesc dezinvolt, si se relaxeaza pe spate cu aia care o fac sa se simta relaxata? Desi totusi iubirea, fumeia ii tot omu' ce se raliaza dorintei de putere. A sti sa o intretii un dialog inseamna a fi aprig manipulatoriu, scuze cuvantului.
Violatorii sunt niste proaste ce nu au rabdarea s-o lase pre ea sa ii mearga preludiu. Foarte putine femei ajung in ipostaza/riscul de a fi violate, fara voie. Ideea le starneste si dezgusta, in acelasi timp. Sunt patrunse de frica de la mijloc.
Ce violatorii nu prea stiu, ii asta: pe fumeie daca nu o lovesti, ci doar te joci cu e si o tii strans, pana oboseste, chestia asta sa se vada lipsita de aparare in fata aluia mai puternic, fara dovada bruta de putere, o excita -ah, subtilitatile!... -plus aprinderea mecanismelor secsoase, din cauza frecarii, da un fel de masturbare ce ei ii place, si n-o sa numeasca deci never ever viol futaiu la care ea consimte. Toate actele secsuale sunt violuri, cu grad scazut spre moderat de violenta.
Nota 4 la articol, c-ai scris mult si o fo amuzant.
postat de vectorialpx la 26 May 2009, 8:37
la 5. urma sa-l si lovesti ![]()
la 6. e clar ca trebuie sa-l convingi... si sa te astepti la o bataie buna daca nu cade, asta e clar. Si da, e o idee proasta... am precizat varianta pe care as alege-o eu.
cu "Violatorii sunt niste proaste" n-am inteles iar cu nota, ma bucur ca ti-ai exprimat opinia.
Oricum, imi dau seama ca avem si idei despre viata destul de diferite ![]()
EDIT // mai am si "gauri" in sfaturi pentru ca nu pot gandi ca un violator si, pentru ca nu-mi pot imagina situatia exact.
postat de hayliehayl la 24 May 2009, 12:59 » nota 9
wow. cred ca si eu as alege varianta 5....e posibil sa fie cea mai eficienta. varianta 6....nu cred ca s-ar gandi cineva sa o puna in aplicare totusi![]()
postat de selenara la 26 May 2009, 3:10
Eu am apucat sa vad Ireversibil, care desi exagerat mai din anumite puncte de vredere, parca e mai probabil decat toate variantele de mai sus. Cu alte cuvinte, daca e pus pe viol...putin probabil sa poti face ceva.
In ce priveste partea cu toate actele sexuale sunt violuri - asta poate intr-o viziune freudiana. Nu neg latura ludico-senzuala a fiecarei femei, insa de fiecare data aceeasi tema...parca te plictisesti si vrei si un pic de romantism...domnu' eugen
postat de vectorialpx la 26 May 2009, 8:37
Referitor la "toate actele sexuale sunt violuri" nici eu nu sunt de acord [am omis sa zic prima data]. Adica, exista posibilitatea ca ea chiar sa nu vrea si, e o probabilitate destul de mare, mai ales daca exista si o lista mare de motive in spate.
"de fiecare data aceeasi tema... parca te plictisesti" nu suna bine in context ![]()
postat de Barbosu Eugen la 25 May 2009, 16:00
"exista posibilitatea ca ea chiar sa nu vrea" nu are nici o legatura cu "toate actele sexuale sunt violuri", pentru ca nu inseamna ca daca ea nu vrea se ajunge neaparat la sex. Ai scapat o mica dorinta de viol printre randuri.
Ok.
MEGAPOST. Din fericire ultimu'.
vectorialpx: ""Violatorii sunt niste proaste" n-am inteles iar cu nota, ma bucur ca ti-ai exprimat opinia". Daca sexprimarea ce am varat-o o trecut neobservata, incercarea ta de subtilizare, ba.
Crezi sau nu, intre violatori si romantici ii legatura mai mare decat intre ei si oamenii normali, care-s tot timpul pe jumatate indiferenti. Pentru ca violatorii, asemeni romanticilor, sunt usor impresionabili si deci au mintea slaba. Nu de asta era insa vorba. Leaga "violatorii-s niste proaste" de "toate sexurile-s violuri" si ar trebui sa intelegi. Daca nu, inseamna ca tu nu esti de acord, da' nici nu pricepi cu ce.
selenara:
"daca e pus pe viol...putin probabil sa poti face ceva"
Speranta moare ultima, nu-i asa?
De cate ori sa va repet? Poti sa-ti cumperi dracie din aia ce curenteaza. Sau chiar pistol. N-o sa ma crezi acuma ce-ti spun, da' pistolul de dama, cu scop de auto-aparare, chiar exista. Daca nu cumva preferi si tu sa te impiedici, ca gaina.
"Nu neg latura ludico-senzuala a fiecarei femei, insa de fiecare data aceeasi tema...parca te plictisesti si vrei si un pic de romantism"
Si dupa aia te plictisesti de romantism, si iara vrei secs dur cu dusmanu'.
Tot primesc emailuri care ma instiinteaza ca.. Bine, sa va (ne)lamuresc...
In sfera violentului, intra si romantismul. Romantismul ii o agresiune la adresa altuia care vine de obicei cu mult timp inaintea actului sexual, in mult iubitul (la unii, mai ales unele) preludiu.
"grad scazut spre moderat de violenta"
Romantismul ii agresiune si pentru ca poarta samanta mincinoasa. El neaga latura umana inclinata spre rautate si dasfrau, sau promite sa indrepte lucrurile,trasand reguli bine stabilite si promitand un om diferit, mai bun. Asemenea religiei. Daca imi spui ca ai intentii pasnice "we came in piece", spun "we'll see". Eu poate vad notiunea de pace diferita de cum o vezi tu. Daca aduci si flori cand spui asta...nu ai intarit cu nimic spusele.
De obicei oamenii care recurg la romantism sunt slab dotati pe mai multe planuri, si nefiind in stare sa cucereasca cu vorbe adevarate, sa vorbeasca din "spirit"*, fac gesturi de tela-lela, si nefiind in stare sa se remarce prin altceva decat prin infatisare, adopta vestimentatie stralucitoare si se parfumeaza, sa se scoata in fata. Cum am zis, de obicei gestul romanticoidului ii comun specimenelor cu inteligenta limitata si caracter scazut. Nu m-o interesat in mod deosebit prototipul omului romantic, dar nu am putut sa nu remarc ca cei mai parfumati -cel putin in Arad -sunt tiganii si aia ce au obsesia imbracatului bine nu au nici minte nici caracter. Mult pomenita lege a compensatiei.
Tot omu' face eforturi pentru a fi acceptat de societate, si a-si impune acolo prezenta, cu rezultat final perpetuarea speciei, gest vadit de agresiune, impotriva a tot ce e diferit -vezi universul finit -si unii trebuie sa faca eforturi mai mari pentru asta. Cand lipseste caracterul, invaluim omu in armandi si parfumuri scumpe, sa luam mintea natangelor si astfel sa le facem, ametite, sa rada la orice rahat de gluma ce il scoatem noi pe gura, si sa caste ochii mari de admiratie, cand zicem plezne cu atitudine de importanti. Nu ii un simplu romantique, ii un adevarat lant al prostiei omenesti.
Cunosc un Alex B. declarat de multe fete ca un super-romantic (vorbim de romanticu dus la paroxism dara, si vine bine, ca-i edificator) si pot afirma ca e
un tip de proasta calitate. "Si-acel SEC in judecata-i e frumos si e cu gust". El are grija sa duca flori cat de des tipelor cu care iasa, se imbraca frumos (nu o fi sa starnesti romantismul dansei in toale de duzina, nu?), se parfumeaza, isi da freza peste cap si afirma ca "femeile sunt..." sa imi aduc aminte care e cuvantul "da, specialitatea mea" -deci a lui. El pe la 30 de ani, ii zise odata un pici de 16 ani "nu le mai vraji atata, fute-le". Fazanu' o facut ochii mari, si a replicat cu o gravitate de rasul dosului, "scopul meu cu femeile e altul...", de zici ca cine stie ce scoborarea lui Isus de pe cruce pregateste el cu fumeile. Daca incerci si doar pentru o secunda sa iti imaginezi ca femeile sunt oameni, cu trasaturi fizice comune si diferite de ale
barbatilor, fraza lui isi demasca imediat imbecilitatea, pentru ca suna "scopul meu cu oamenii care au ovare e altul". Exista un scop anume, comun oamenilor ce au ovare? Nu suna asta jignitor la adresa oricarei femei inteligente?
Nu toate il iau in serios, doar proastele. Care-s destule, norocu' lui. Cam toti ce il stiau il luau in ras, in ciuda seriozitatii pe care asta o afisa, acum insa s-a linistit pentru ca nu mai are prieteni. Nevasta s-o plictisit de romantismul lui, o luat fata si o plecat, gagica cu care a vorbit un an si jumatate pe Internet si cu care s-a vazut in nenumarate randuri, de la planuri de viitor calculand cati urmasi or sa faca ei impreuna, s-o plictisit de romantismul lui, melionu de tipe cu care o iesit, la fel. Plus ca din avant romantic, o avut grija desteptul sa iasa cu prietena celui mai bun amic al lui, cand astia s-or certat. Asta insa dupa ce tot el, romanticul, o provocat cearta, avand grija sa ii spuna prietenului "Claudia o dormit la unu peste noapte, ca am urmarit-o". De ce o fi urmarit-o? Dumnezo cu mila. Manualul lui de capatai ii revista Men's Health. In rest, mai citeste carti de colorat, sau ma rog, pe aproape. Are grija sa se contrazica cu toti, chiar si cu profesori universitari, in fata carora insa se face de fiecare data de cacao. De exemplu la intrebarea unei profesoare "ce slujba au avut parintii tai de te crezi atata de destept?", asta o replicat, pai, taica-meu o fost ..., aici s-o blocat, nestiind ce sa spuna sa impresioneze, apoi o continuat...muncitor decorat in campu' muncii. Jaaap! Stai jos, loaza!
Se crede destept pentru ca odata imbracat bine si luat de naive drept un cineva, il ia valu' pe sus de i se pare si lui ca ar fi ceva de capu lui. Cu alte cuvinte, parerea gresita a celor ce nu il cunosc, este de luat in considerare, si a celor ce au avut de-a face cu el de or ajuns sa spuna toti ca ii un fazan, nu. Nu o fi auzit de maxima "daca toata lumea spune ca puti, s-ar putea sa fie adevarat". Sau daca o auzit, el fuge de maxima asta, apeland mereu la necunoscuti, pentru sloganuri diferite. Indivizii care au obsesia romantismului asa ca asta is toti pe acelasi calapod. As spune ca nici tu lunaro nu esti prea departe, din moment ce te-ai sesizat la termenul de romantism. Procedeul pesemne iti da fiori.
Omul ce alege calea romanticului complet, e cineva ce si-a cumparat bilet la teatru nesatisfacutei si economiseste timp si energie pentru ca in final sa ajunga la ce il doare, reproducerea. Si nu oricum, ci calcand pe capul celor din jur si violand valori adevarate, pentru avantajul lui. Agreseaza nu doar pe cei care ii cad prada, ci mai ales parintii, rudele acestora, si pana si pe cei din jur, pentru ca ii scoboara in ochii participantelor la complot -cele care consimt ca romanticii sunt superiori celorlalti - prin discrepanta. Nu bagi doara in seama pe strada, din doi necunoscuti, pe ala imbracat cu pantaloni de lucru, in defavoarea parfumatului galant. Ar insemna sa te autodepasesti. Autodepasirea, procedeu care la majoritatea se rezuma la schimbatul stilului de imbracat, alt comportament si poate alta frizura si care nu-i autodepasire deloc.
Si sa inchei odata monologu asta superlung si ce degeaba il scriu ca voua va intra textu pe ochi si va iese prin alte parti (nici o minune sa se intample altcumva, m-am chinuit un an sa ii schimb mentalitatile la una, si aia chiar parea sa aiba potential, si tot ce o invatat ea din cuvintele mari e ca poate sa le iroseasca pe babuini; acuma s-o pus pe citit carti despre simbolisme, o sa se puna in curand pe exprimat simbolic, tot la adresa prostilor de care cu mare grija s-o caznit ea sa se inconjoare, ca sa se simta desteapta..atuncea sa te tii) :
Actul sexual este violent, pentru ca se termina cu un iel infipt in tine. Indiferent de natura gestului pe care vrei sa il redenumesti tu in scuzabil, ca in loc de imorala sa te numesti si simti indragostita sau chiar idealista (ha! ce perversiune!), doar pentru ca el a facut "the right thing". The right thing insemnand ca o stat langa tine, o respirat, s-o frecat discret la oo, o tusit si cine stie ce alte minuni de vitejie o mai zis, cu atitudinea de degajat, hatru, spiritual si de "gasca", toate la un loc, in doza potrivita firii tale. A, da, si poate te-o prins in niste mreje magice ale discutiei pe teme filozofice, incepand exprimarea dezacordului printr-un elegant de "hai mai ca nu e chiar asa", dupa care si-o expus ideile originale NOT printr-un minunat gest al exercitiului. Nici nu mai are rost cine are dreptate, ci doar ca s-a construit o punte, un dialog. Nu-i asa ca asa (nu) ganditi? Indivizii astia la tine daca-s prosti sunt amuzanti, daca-s parsivi sunt "la fel ca toata lumea, da' mari figuri" si daca umbla sa va bage dejetu is "uau! nebunule". Excitarea de duzina ce anima majoritatea nu are nici in clin nici in maneca cu singurele forme adevarate de romantism, care contin tristete, vis dincolo de om si dezamagiri, si se regasesc doar in mesajele poetice.
Cand agonizati multumita celulelor ce va compun, pe canapea, alea vi se freaca, si zeama sare. Violenta pe toate planurile. De aia va duceti la biserica sa cereti iertarea. Arati de-a dreptul ridicola sa incerci sa aperi ceea ce stii si tu prea bine ca nu-i adevarat si contrazici prin fapta. Are you scanning me? Poate m-ei fi confundat cu aia ce se impresioneaza in fata muritorilor imbracati bine. Sper ca nu te-ai pus pe replyuri pentru ca ai invatat bine la scoala si tanti invatatoare o tinut mortis sa-ti bage-n capsor ca esti o desteptaciune, sau influentata si tu de gasca de trei surcele cu care umbli, ti se pare ca daca ei te accepta ca cineva si te numesc cool, chiar au dreptate.
Numa impresii pe voi.
*realitatea daca nu e umpluta cu artificii, e de cele mai multe ori plictisitoare pentru randasi, de aia si fascinatia oamenilor slab dotati pentru fantasticii de mana a treia si romantism, ca o conserva in care poate fi bagat si kkt, numa' sa fie plina
As putea sa scriu volume cu cat is oamenii de narozi cand vine vorba de dragoste, valori si alte chestii pentru ei paranormale, da' nu pre merita. De acuma o sa sterg emailurile legate de blog, sa nu mai ma trageti in discutii in care sperati ca geniile sa va dea dreptate, cand nici macar n-ati priceput ce am spus, si iara o sa interpretati in limita puterii voastre de intelegere, ca asa-i clar ca nu ajungem nicaieri.
postat de vectorialpx la 26 May 2009, 18:20
da, am inteles cu violatorii-s niste proaste [intelesesem oricum ideea din restul textului] si nu, nu-s de acord.
Totusi, sunt total de acord cu tine referitor la faptul ca oamenii trebuie sa aiba contact fizic dar... violul e mult mai mult de atat, e ceva de depaseste moralul, asemenea furtului... care poate avea si el parti bune [???] dar asta nu inseamna ca e OK sa furi.
Anyway... multam pentru text si idei!
edit // ah... referitor la tipul ala, nimic nu se face ca la carte. In general tot ceea ce e legat de oameni e mai complex decat un simplu clişeu
PS: nu trebuie sa te superi, ca nu cred ca te-am deranjat cu ceva
[de obicei deranjez daca sunt deranjat... si nu e cazul]
PPS: se vede ca esti orgolios de la Casa Poporului pana la Arad ![]()
